יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

יטבתה בעיר 50% \20 כניסות רשת גרייט שייפ

הוסף/הוסיפי את "no-reply@dealhayom.co.il" לאנשי הקשר שלך על מנת להבטיח קבלת העדכונים מדיל היום.
Dealhayom
דיל היום באזור כל הארץ
רביעי, 30 נוב' 2011
  > לך לעסקה  
חגיגה ישראלית במיטבה! רק ₪25 לשובר בשווי ₪50, לתפריט העשיר של רשת המסעדות 'יטבתה בעיר'!
חגיגה ישראלית במיטבה! רק ₪25 לשובר בשווי ₪50, לתפריט העשיר של רשת המסעדות 'יטבתה בעיר'!
> לך לעסקה
פרטי ההצעה:

                                                

כשהקרובים מנורווגיה מדווחים לנו כמה זה סיפור להשיג שם עגבניות, אנחנו אומרים: ברוך שעשנו ישראלים. כל האור והשפע של הארץ הטובה הזו, זבת החלב והדבש, תמצאו ב'יטבתה בעיר'. מהשדות המוריקים של הקיבוץ, התגלגלו למסעדה המופלאה הזו שפע מטעמים וניחוחות ממכרים. כל העושר הקולינרי שטמון בתפריט החלבי העשיר, מגיע היום עד לעיר שלכם, עם דיל ישראלי נהדר: תמורת ₪25 בלבד, תקבלו שובר פתוח בשווי ₪50, לרשת המסעדות הנהדרות 'יטבתה בעיר'!

העסקה :

כשהיינו ילדים, נהגנו לעצור ב'יטבתה' בדרך לאילת. כולנו נהנינו מריח הקיבוץ ומההרגשה המרעננת של האוכל הטרי טרי ישר מהמשק. זוכרים את מעדן החלב הנוסטלגי בטעם שוקו - תפוזים? כל הריחות והטעמים הללו שמורים בתוך קפסולת זמן מופלאה, שמביאה את אוצר הדברים הטובים מהמשק, מהכפר ומהקיבוץ ממש עד אלינו, עכברי העיר. היום התפריט המשגע של 'יטבתה בעיר', מוגש לכם באהבה, תמורת ₪25 בלבד לשובר פתוח בשווי ₪50 שתקף בכל המסעדות!

העיצוב המדהים של סניפי 'יטבתה בעיר', בנוי על קונספט ארץ-ישראלי אותנטי וייחודי, עם חיטה ושעורה בכדים כנעניים ותמונות טבע מדהימות מרחבי הארץ. האווירה הזו הולכת טוב עם המנות הישראליות העשירות, ביניהן 'סלט בוקרים' מפנק - רצועות בטטה מוקפצות בצ'ילי מתוק עם תערובת אגוזים ובוטנים על מצע של חסה, עגבניות שרי, מלפפון, פטריות טריות וגבינה בולגרית, 'כריך קל' עסיסי מוגש בלחם דגנים קל עם פסטו, גבינה לבנה 5%, פלפל קלוי ועלים צעירים, או מבחר מגוון של דגים ארץ - ישראליים משובחים, המוגשים לצד סלט ירוק עם רוטב שום-לימון ושתי תוספות לבחירה.

לצד כל אלו, מוצעות כאן ארוחות בוקר מרעננות, מרקים מפנקים, פיצות פריכות, פסטות מפתות, טוסטים פריכים, מאפים טריים, גלידות מתוצרת עצמית, פינה דיאטטית מבטיחה. הפתעות נוספות, כמו הנודלס סלמון פטריות - אטריות ביצים, פטריות ונתחי סלמון ברוטב סויה ושומשום בפינה התאילנדית הייחודית, ולקינוח פנקייק במבחר טעמים לבחירתכם מוגש עם כדור גלידה משובח.

 אז עם המנות הנדיבות והשירות השמח והנינוח, לא פלא ש'יטבתה בעיר' נחשבת לאטרקציה תיירותית מבוקשת, היא הרי כל כך ישראלית... והיום היא מחכה רק לכם!

לך לעסקה  
רק
₪25
מחיר מקורי ₪50
הנחה 50%
החסכון ₪25

פרטי בית העסק:
יטבתה חיפה
תחנת רכבל תחתון, טיילת בת גלים
ראה מפה !

יטבתה ירושלים
קניון מלחה, קומה עליונה
ראה מפה !

יטבתה תל אביב כשר
קניון עזריאלי, קומה ראשונה
ראה מפה !

יטבתה תל-אביב
הרברט סמואל 76
ראה מפה !

שתף בעסקה!
       

עסקאות נוספות
לחייך לרווחה: רק ₪49 לניקוי שיניים והסרת אבנית + טיפול בפלואוריד + בדיקה ויעוץ + 2 צילומים בשווי ₪180 ב'צומת' - רפואת שיניים מתקדמת בדיזנגוף סנטר - תקף לחצי שנה!
מחיר מחיר מקורי
₪49₪180
דיל מבריק: רק ₪799 במקום ₪1,599 על רובוקלין - שואב אבק רובוטי חכם, חזק ומהיר - לניקיון מושלם בכל בית או משרד - לכל סוגי הרצפות והשטיחים
מחיר מחיר מקורי
₪799₪1599
חוזרים לג'ינס מהתיכון! רק ₪29 לחבילת פילאטיס הכוללת: אימון פילאטיס מכשירים + 2 אימוני פילאטיס ברטט ב'קלרה הסטודיו לפילאטיס' בסביון!
מחיר מחיר מקורי
₪29₪160
לרגל התפריט החדש! ₪25 לקופון בשווי ₪50 לתפריט פתוח ב"קפה ריו" הפסטורלי בתל אביב
מחיר מחיר מקורי
₪25₪50
הדיל שיעשה לכם סדר בבית: רק ₪139 במקום ₪280 לסט ייחודי של 10 קופסאות שקופות לנעליים מאתר Home Set כולל משלוח!
מחיר מחיר מקורי
₪139₪280
המתנה המושלמת לחנוכה! רק ₪30 לסינר איכותי עם הדפס של תמונת הילד ומתכון של סופגנייה או: חנוכייה עם תמונת הילד - משלוחים לכל הארץ!
מחיר מחיר מקורי
₪30₪70
הגודל כן קובע! רק ₪7 לקופון בשווי ₪14 למשולש פיצה ענקי בגודל 36 ס"מ +תוספת של 'קנולי בית הפיצה' בהוד השרון - ללא הגבלת קופונים!
מחיר מחיר מקורי
₪7₪14
2 טלפונים במכשיר אחד! רק ₪249 למכשיר הסלולרי החדש X1-01 של NOKIA - בעל יכולת עבודה עם שני כרטיסי SIM בו זמנית, נגן MP3 , סוללה עוצמתית ותומך עברית! מלאי מוגבל
מחיר מחיר מקורי
₪249₪399
די-וי-דיל! רק ₪24 לDVD בכיכובה של חני נחמיאס 'שירון הקסמים לחנוכה' מבית קלאסיקלטת וערוץ 'הופ' - כולל משלוח!
מחיר מחיר מקורי
₪24₪45
הרבה יותר מקפה! רק ₪20 לקופון בשווי ₪40 לתפריט פתוח ברשת "café café", סניף פסגת זאב בירושלים - כשר למהדרין!
מחיר מחיר מקורי
₪20₪40
דיל מבעבע במיוחד: רק ₪30 למגש פיצה משפחתית + 2 תוספות + בקבוק שתיה לבחירה ב'פיצה רבין' סניף ראשל"צ, כולל T.A וללא הגבלת קופונים!
מחיר מחיר מקורי
₪30₪60
חיפה חוגגת: קופון לבית הפנקייק ב-₪20 בשווי של ₪40 כולל עסקיות וללא הגבלות!
מחיר מחיר מקורי
₪20₪40

צרף חבר
וקבל
₪10
בקנייתך הבאה!
אתה קיבלת את ההודעה הזאת לכתובת הבאה: avi6680.kvootzati@blogger.com
להסרה מרשימת התפוצה, לחץ כאן.

החרש 4 ת.ד. 7343 הוד השרון 45240

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

, ביי טו, BUY2, קופונים, מבצעים, קבוצות רכישה, קופון,BUY2, BUY2, ביי טו, קופון, קופונים, דיל יומי, מכירה, קניה, רכישה ברשת, רכישה אונליין, קבוצות רכישה, BUY2.CO.IL, BUY2.CO, סרטוני מכירה סרטוני קופונים, הקופון היומי, coupon, ביי 2