יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

הדפסת תמונות אישיות על בד קנבס+מסגרת+לכה ₪50 כל הארץ

הוסף/הוסיפי את "no-reply@dealhayom.co.il" לאנשי הקשר שלך על מנת להבטיח קבלת העדכונים מדיל היום.
Dealhayom
דיל היום באזור כל הארץ
שבת, 27 אוג' 2011
  > לך לעסקה  
מתנה מרגשת לקראת החגים! רק ₪35 במקום ₪70 להדפסת תמונה אישית על בד קנבס + הקדשה אישית + ציפוי בלכה + מתיחה על עץ מלא ב"פינוקיו", אפשרות למשלוחים עד הבית - לכל הארץ
מתנה מרגשת לקראת החגים! רק ₪35 במקום ₪70 להדפסת תמונה אישית על בד קנבס + הקדשה אישית + ציפוי בלכה + מתיחה על עץ מלא ב"פינוקיו" בת"א - אפשרות למשלוחים עד הבית - לכל הארץ!
> לך לעסקה
פרטי ההצעה:

רק תחשבו על הפנים של אמא, כשתתנו לה תמונה גדולה של אהוביה מודפסת על בד קנבס למזכרת עולם. או על סבתא, שתראה את נכדיה האהובים על קנבס, כמתנה בלתי נשכחת. או אולי על אהוב לבכם, שמקבל תמונה רומנטית של שניכם עם מבט מזוגג בעיניים... מצאנו בשבילכם את המתנה המושלמת, שתשמח ותרגש כל אחד, בהנחה של 50%. תמונה שווה אלף מילים.

העסקה :

המתנה המושלמת לחגים המתקרבים, לבר/בת מצווה, אירוסין, יום הולדת, יום נישואין, או מזכרת מרגשת למי שאוהבים: בפינוקיו ידפיסו עבורכם על בד קנבס, באיכות מצוינת, כל תמונה שתבקשו, וינציחו בשבילכם - את הרגעים הכי יפים, התמונות הכי חשובות ואת האנשים הכי אהובים. מתנה שנשארת תמיד, ומרגשת כל פעם מחדש. בכל המידות ובכל הגדלים, ואתם תצאו גדולים!

 

העסקה כוללת:

תמורת קופון אחד תקבלו תמונת קנבס מוכנה לתלייה וניתן להוסיף כיתוב אישי על גבי התמונה ללא תוספת מחיר.

ניתן לשדרג לכל הגדלים שתרצו עם כמה שוברים שתרצו.

לך לעסקה  
רק
₪35
מחיר מקורי ₪70
הנחה 50%
החסכון ₪35

פרטי בית העסק:
פינוקיו - שירותי הדפסה
דוא"ל: info@pinokio.co.il 03-5615846
רחוב לינקולן 5 תל אביב (המשך רחוב שנקין)
http://www.pinokio.co.il/
ראה מפה !

שתף בעסקה!
       

עסקאות נוספות
דיל חטוב ואנרגטי! רק ₪9.90 לאימון לבחירתכם: זומבה/פילאטיס מזרן/יוגה ועוד ב"דרך הגוף" בקרית ביאליק - ניתן לקנות עד 11 אימונים לאדם!
מחיר מחיר מקורי
₪9.9₪30
ארוחת בוקר מפנקת ב₪24 במקום ₪48 בקפה רינגלבלום ליד האוניברסיטה + מוזלי אישי!
מחיר מחיר מקורי
₪24₪58
לחזור לגן בסטייל! תיקי ילדים מרופדים בעיצובים מרהיבים כולל כובע נשלף להגנה מגשם, של חברת "ספין איבו" ב₪79 בלבד - כולל משלוח לכל הארץ!
מחיר מחיר מקורי
₪79₪229
קבלו אותו במחיאות כפים מטופחות: רק ₪89 לטיפול מניקור מלא + פדיקור מלא ב"ג'אנט פרנקל - קליניקה לאסתטיקה רפואית" בירושלים. ללא הגבלת קופונים!
מחיר מחיר מקורי
₪89₪180

אתה קיבלת את ההודעה הזאת לכתובת הבאה: avi6680.kvootzati@blogger.com
להסרה מרשימת התפוצה, לחץ כאן.

כתובת: קרליבך 29, תל אביב תא דואר: 52024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

, ביי טו, BUY2, קופונים, מבצעים, קבוצות רכישה, קופון,BUY2, BUY2, ביי טו, קופון, קופונים, דיל יומי, מכירה, קניה, רכישה ברשת, רכישה אונליין, קבוצות רכישה, BUY2.CO.IL, BUY2.CO, סרטוני מכירה סרטוני קופונים, הקופון היומי, coupon, ביי 2